Randomeness

Riang Ria Magika bersama Karnival IJM Fiesta Magica 2016!

Tuesday, November 15, 2016


Assalamualaikum. Hai guysss!

Badan dah mula nak tunjuk simptom nak demam. Maybe sebab perubahan cuaca yang tak menentu sekarang kan? Tapi, berharap gak demam sebab boleh ambil MC. Leulz. Jahat tul niat. 

13 November 2016 (Ahad) haritu aku sempat usha Karnival Fiesta Magica oleh IJM Land. Siapa rakyat Seremban yang tak tahu IJM Land memang sangat pelik. IJM Land boleh dikatakan owns Seremban 2 kott. Hehe. 


Memang setiap tahun IJM Land akan anjurkan karnival untuk merapatkan silaturrahim antara penduduk dan juga sekali gus menarik bakal penduduk/pembeli. Tahun ni tema nya ialah MAGIKA! IJM Land sangat menitik beratkan elemen magika untuk karnival ini taw. Memang sangat MAGIK!

Fiesta Magica, A Journey Through Fairy Tales and Happy Trails


Antara aktiviti menarik sepanjang Karnival Fiesta Magica!

• Games Booths
• Giant Bubbles Free Play
• Inflatable Frozen Castle
• Snow globe 
• Wizard Balloon Sculptors
• Children Fairy Tale Costume Contest
• Christmas Street Bazaar
• Colouring Contest (pre-registration required)
• Cosplay Parade & Competition
• Face Painting
• Floating Man Performance
• SEPAHTU
• MAHDI MOUDINI, magician terkenal di Malaysia!
• Pertandingan COSPLAY


Aku memang teruja dengan persembahan COSPLAY ni wehh! Perghhh. Memang terbaik!



Potential buyer sedang melihat jualan rumah yg diberikan promosi kaw-kaw oleh pihak IJM Land.


Ouchh. Derma darah!


Pelbagai booth disediakan untuk pengunjung.

Persembahan SEPAHTU pun ada. Tapi aku tak sempat nak tengok sebab SEPAHTU datang waktu malam. Aaa, melepas tengok Jep. Takpe, lain kali lah kita berjumpa yerr Abg Jep! hehehehe. Karnival Fiesta Magica ini memang sesuai dihadiri oleh SEMUA GOLONGAN! Sebab semua aktiviti yang disediakan memang sangat ngam dengan pengunjung! 

Overall, memang terbaik karnival anjuran IJM Land. IJM Land sangat menjaga penduduknya dan seharusnya pemaju lain patut mengambil contoh inisiatif seperti IJM Land. Siap ada lucky draw iPhone 7 taww! Terbaik!



Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook