#36 Wordless Wednesday

Wednesday, March 25, 2015


Assalamualaikum. Hai semuaaa!!

Dah lama tak main Wordless. Haha. Kekadang banyak sangat aku nak di-Wordless kan, tapi tak sampai dek kamera. So, wordless dalam hati je laaaa. haha
#36 Wordless Wednesday


BOOOO. MAIN TIPUUUUUUUUUUUUU

Dah. Nak gi mandi. Baru balik keje. Mashammm ni. Hiks. 

Follow and let me know!

You Might Also Like

9 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. lawak je kura2 tu. XD
    balik dah camtu ea? :D

    ReplyDelete
  2. Ala dia balik dalam cengkerang je takpe laa ^^

    ReplyDelete
  3. hihihi kelakar .. dia balik dalam cengkerang je .. senang

    Jom Vote blog acik bagi msmw

    ReplyDelete
  4. Kahkahkah! Kura2 mana lah yang bijak ni :)

    ReplyDelete
  5. bijak tul kura-kura..kesian arnab..hehehe

    ReplyDelete
  6. main tipu mana ada WW macam ni hehe

    ReplyDelete
  7. ahahaha annoying nya macam ni.. tapi kura2 slalu jadi icon lemah la lembab la..
    haaa tengok mcm2 trick dia boleh buat..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook