Arrogance VS Kindness

Tuesday, December 02, 2014


Assalamualaikum. Hai semuaaa!

Arrogance and Kindness


Apa kata anda? 
Sombong-sombong ni jangan nak bawak ke mana sangat. Tak pergi mana-mana pun. Stay tempat situ jugakk.

While kindness? Kindness can bring you anywhere beyond your imagination!

So, THINK!

Follow and let me know!

You Might Also Like

15 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. betul :) tak ke mana pun kalau sombong

    ReplyDelete
  2. Betul, Scha. Spesies arrogant-angkuh-bongkak-pompous memang akan dok kat situ jugak..kindness, walaupun hanya sekecil hama,..besar maknanya :)

    ReplyDelete
  3. Agreed!
    Tak baik nak sombong sangat!
    Macam bagus je orang2 sombong ni..
    Cehhh...

    ReplyDelete
  4. Awak kat mana? Awak kat mana? Hehe.

    Betul tu. Terus-teruskanlah sebarkan kebaikan ;)

    ReplyDelete
  5. betoi2. kalo sombong tak kemana. silapa2 nti dgn org yg dok sllu smbong tu lah nk mntak tlg ke hape ke kan Scha :)

    ReplyDelete
  6. yeahhh aku nak jadi orng yg kindness sentiasa..
    inshaAllah...

    mr arrogant.. xkot.. haha

    ReplyDelete
  7. betul2..huhu..kekdg sakit ati jumpa org sombong xbrtempat..

    ReplyDelete
  8. tak akan masuk syurga orang yg sombong. noted! ^_^

    ReplyDelete
  9. ya betul sekali.. xsuka org bodoh sombong

    ReplyDelete
  10. saya sombong dengan lelaki je, boleh tak? hehehe

    ReplyDelete
  11. Setuju sgt..kalau sombong mmg x datang dekat arghhh

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook