#33 Wordless Wednesday

Wednesday, December 03, 2014


Assalamualaikum. Hai semuaaa!

#33 Wordless Wednesday


Kahkahkahkah. Kena setepek kat batang hidung bagi lelaki yang suka kata gini. 

Follow and let me know!

You Might Also Like

23 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. hahaha... bergetar terlebih over dos kot oi scha..
    wakaka

    ReplyDelete
  2. nasib tak tersembur air akak minum ni scha...he he he...

    ReplyDelete
  3. org sekarang ni asyik berangan fikir pasal jodoh. tulang rusuk bergetar pun dia kata petanda jodoh nk smai, padahal kanser tulang :p

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum .. Haha.. Lawak ^^

    ReplyDelete
  5. huahahaha... mungkin juga.

    ReplyDelete
  6. Hahahaha .. Ada la sorang kawan dayah , suka sangat kata tulang rusuk bla bla bla blaa .. naik menyampah pulak melayan .. hurmm

    ReplyDelete
  7. yeah! tau xpa..nyampah betoi, asik tulang rusuk brgetar je..wek3! haha! kena setepek..

    ReplyDelete
  8. kan... tu kanser tulang tu.. poyo je ayat bergetar tulang rusuk ni..

    ReplyDelete
  9. Hehehe. Ini kelakar :D

    ReplyDelete
  10. hahaha hamekaw to those yg suka sgt tulis gitu ahahaha

    ReplyDelete
  11. sentapp giloss ayat. amek kauu. hahaha. sikit2 tulang rusuk bergetar. kan dh kena kanser. heee.. :D

    ReplyDelete
  12. Ahahahaha. Serious muka kartun ni.
    Nasib baik dah jumpa tulang rusuk saya. Kih3...

    ReplyDelete
  13. hahaha... memang kena setempek

    ReplyDelete
  14. alamak, x faham... -.- apa maksudnya?

    ReplyDelete
  15. hahahahaahah lawak gila..
    bergetar ye..

    wahai lelaki.. sila terasa cpt :p

    ReplyDelete
  16. Tak pernah dgr lagi org laki ckp gini. Haha

    ReplyDelete
  17. camne yer tulang rusuk bergetar tu???

    ReplyDelete
  18. Akak terlambat datang utk gelak hahahah :)

    ReplyDelete
  19. ahahahah...memang patut pun..lawak tul statement nih

    ReplyDelete
  20. ade satu tweet tu... kelakar jugak.. tak nak lah komen kat sini... bahaya. kuikui

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook