Pasti.

Saturday, September 27, 2014


Assalamualaikum. Hai.

Al fatihah kepada arwah Paksu Zaharidan Zainal yang telah meninggal dunia pada hari Rabu sekitar jam 9.00 malam.

Arwah paksu meninggal dalam tidur. Allahu. Sungguh senang pemergian paksu. Sungguh senang urusan pengkebumian paksu. Terbukti kebesaran Allah di situ.

Pergi majlis kebumi ni macam-macam benda yang berkaitan mati terlintas di hati.

Mati kita nanti bagaimana pula yer?




Maaf. Minggu yang agak busy. Tak sempat nak update dan balas kunjungan korang. Insya Allah, minggu depan dah reda sikit.

Mohon doa kalian untuk sedekahkan Al fatihah kepada arwah Paksu saya, Zaharidan Zainal. Terima kasih.


You Might Also Like

15 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. Al-Fatihah buat arwah..kita semua bakal menyusul nanti....

    ReplyDelete
  2. Semoga ditempatkan dikalangan orang beriman. Mti kita belum tahu lagi keadaannya.

    ReplyDelete
  3. alfatihah bt arwah dan salam takziah buat keluarga
    smoga roh dicucuri rahmat insyallah

    ReplyDelete
  4. Takziah. Harap banyak bersabar dan jangan bersedih ok. You need to be strong =D

    ReplyDelete
  5. Innalillahi wainna ilaihi rojiun.
    takziah dan alfatihah untuk arwah.

    ReplyDelete
  6. al-fatihah kepada paksu cik scha.. takziah.. :")

    ReplyDelete
  7. al-fatihah kepada paksu cik scha.. takziah.. :")

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah. Takziah Scha

    ReplyDelete
  9. al-fatihah. takziah saya ucapkan...

    ReplyDelete
  10. jangan bersedih k..
    setiap yg hidup pasti akan mati..

    jemput jalan2 ke blog kak..
    www.yatiadam.com

    ReplyDelete
  11. takziah kak :')

    selalu terpikir.. cmne kite da mati nt.. senang ke. ishh bila pikir memang seram sangat ~

    ReplyDelete
  12. salam takziah scha dan alfatihah buat arwah zaharidan tu aminnn

    ReplyDelete
  13. Kite perlu bersiap sedia untuk 'meninggalkan' dan 'ditinggalkan'.

    Al-Fatihah.

    ReplyDelete
  14. Alfatihah utk arwah paksu kak scha. Takziah buat keluarga arwah. Ana pun bizi + tak sihat. Baru hari ni sempat usha blog kak scha. ^_^

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook