Menyemprit di Hari Lahir.

Tuesday, July 22, 2014


Assalamualaikum. Hai. Aku mamai lagi sebenarnya. Tak tidur lagi ni.

Hey. But wait,

Today is my birthday! Alhamdullilah. Allah panjangkan umur ku. Sudah 23 tahun berada di muka bumi Allah ini. Semoga Allah terus panjangkan usia untuk aku terus menggapai ilmu dan kumpul banyak-banyak amalan untuk bekalan di akhirat. Aminn.

#SchaGoes23

By the way, malam tadi aku buat kuih semprit. Hehe. Dua jam jugaklah buat. Nasib baik jadi. Kalau tak, mau aku nangis di hujung katil. Hehe.



Next entry ingat nak update tentang 23 on 23. Apa itu? Jeng jeng jeng. Tungguu taww!

Sesungguhnya diriku tengah mamai. Ijinkan aku beradu sebentar.



P/s: You can reach me through these platforms.

You Might Also Like

11 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. Happy birthday kak scha! ^_^ may Allah bless of you dear. Jeng jeng jeng. Apekah itu? Kikiki..secret2 fulak dia. Pandai eh akak kite sorang ni wat kuih raya. Semprit fulak tuh. :D

    ReplyDelete
  2. wah.. buat kuih... pandang simple mcm ni pun dah terliur..

    ReplyDelete
  3. kuih smerit sedap tu, sukax3
    smperit ni klau tak kena caranya susah nk jdikan..:)

    ReplyDelete
  4. Happy birthday Scha... Rajin buat kuih yer ;)

    ReplyDelete
  5. Scha :) hai *rindu jugak. Selamat hari ulang tahun ke 23, dah sebaya Anas dah :) hehe. Semoga Allah memberkati hidup kamu sekeluarga, permudahkan urusan, murahkan rezeki, panjangkan umur, terus blogging ye. :) share2 ilmu dan info. dapat pahala kalau benda baik. :) hehe. Happy birthday Scha.

    ReplyDelete
  6. wah rajinnya akak ni.. dah terbayang2 nihh kak. hahaha

    ReplyDelete
  7. happy belated birthday scha...pndai menyemperit

    ReplyDelete
  8. Sedap kuih ni. tapi kalau makan banyak2 boleh sakit perut

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook