Ketiak Putih

Friday, July 13, 2012


Assalamualaikum


Tahukan anda benda apa dia atas ni? Apa tak senonohnya letak gambar perempuan sambil angkat ketiak? 
Haaa, kalau korang nak tahu, ini ialah Hibka Powder. Ia adalah sejenis bedak untuk memutihkan ketiak. Di samping itu, ia boleh juga menggantikan deodorant. Cewahh. Guna penanda wacana. Kau hado? 

Sesungguhnya aku tak gemar memakai deodorant. Sebab bagi aku, lagi hitam adalah ketiak tu. Tu yang aku pakai ni. Selesa. Dan takde bau yang kurang enak. 

Cara nak guna :
Letak Hibka ni selepas mandi atau sebelum keluar. Then, masa mandi selepas melakukan aktiviti korang tu, korang sental lah sikit bagi buang dedaki yang menghuni ketiak tu. Insya-Allah, kalau korang istiqamah memakainya, maka putih lah ketiak korang tu. *muka serius*

Mana nak dapat?
Cari jeh kat kedai jamu. Konpem ada. 

Okay. Izinkan saya tidur. Esok masuk kerja pukul 2 petang sampai 11 malam.

^___^

You Might Also Like

19 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. boleh sapu kat muka tak nak kasi putih?

    ReplyDelete
  2. @Syazwan Che Deraman ce lah try. mana tahu kot2 boleh putih. haha

    ReplyDelete
  3. xpernah nmpk..1st time..hhehehe

    ReplyDelete
  4. yeaayyy mak kita pun suruh guna ni

    ReplyDelete
  5. berkesan ke? dpt armpit mcm model tak? heeeee

    ReplyDelete
  6. dah lama gila tak jumpa bedak ni...

    ReplyDelete
  7. wow.. nampak vintage

    brg lama selalunye bagus :)

    ReplyDelete
  8. dulu pakai ni jugak. mmg takde bau. :)

    ReplyDelete
  9. pernah tgk ni kat kedai jamu.. hari tu teringin nak beli tp xjd.. haha.. kalau mcm tu nak beli lah.. nak cuba. hehe

    ReplyDelete
  10. hehe segan pulak nak beli :3

    ReplyDelete
  11. selalu nampak gak produk ni. tp tak pasti keberkesanan dia..

    ReplyDelete
  12. Hahaha...dulu mak I selalu beli...bila I tanya dia tak nak jawab...so sekarang dah tau hahahah!

    ReplyDelete
  13. dlu pon aku pakai nie , tapi sejak dah abes , malas nak cari da,.. hehehe

    ReplyDelete
  14. lama woo.. produk ni.. ^_^

    ReplyDelete
  15. puiyooooo :O ada jugak tu produk mcm gini

    ReplyDelete
  16. ni produk lama2 ni...

    haha nak tergelak baca komen syazwan tu..hehehe

    ReplyDelete
  17. dulu armpit aku penah jd gelap gara2 alergik kat deodorant adidas.nak nangis masa tu.tp aku pakai nivea white jd putih blk.yg ni aku xpernah jumpe pulak.

    ReplyDelete
  18. tak pernah jumpa pulak bedak ni.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook