Digi Wwwow Awards!

Sunday, April 15, 2012


Hai semua! Tahu kan tentang Digi Wwwow Awards? Tahun lepas, aku tengok Anwar Hadi yang menang besar. Itu rezeki dia. Mana tahu tahun ni rezeki aku pulak. Eh, aku tak join lah. Aku macam segan jeh nak join. Saya tahu diri ini siapa. Ececeh. *sila muntah*

Okay. Aku saje jeh buat entry ni sebab nak tolong promote Eqbal Zack dalam Digi Wwwow Awards ni. Bukan susah pun. Just buat entry sahaja. Lagipun, Abang Eq dah bagi hadiah perfume hari tuh, so, hari ni aku nak tolong dia menang! Mana tahu tahun ni rezeki Abang Eq. :)




Homai. Abam Aaron Ajis pun sokong sekali! Siap pakai button lagi!
Hensemnyaaaaaaa. >.<

Semoga berjaya Abang Eq!

You Might Also Like

3 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. wow...fuh....konpem, sy takkn pnh tcalon..haha

    ReplyDelete
  2. joinla syazz, tak menang takpe. exposure tu penting. hehehehhee..

    good luck to your abf eq!

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook