Tudung bawal dah semakin pemes ames!

Saturday, March 03, 2012


Satu hari di kelas.

Bedah: Kiah, kau nak tak try tudung bawal macam aku ni? murah jeh wei. 7 hengget jeh.

Kiah: Eh, murahnya wei. Tengok kain dia. *gosok-gosok kain tudung* Lembut lak tuh. Selalunya kalau tudung bawal yang biasa tu, harganya nak dekat 25 hengget, tapi, ni, 7 hengget jeh? Murah! *rambang mata*

Bedah: Mai lah datang bilik aku. Banyak lagi kaler-kaler yang cantik-cantik. Kalau kau nak tahu, sekarang kaler striking-striking macam ni, dah jadi trend dah. Dua tone pun ada taw. Cantik kan? Beli borong dengan aku lah wei. 10 helai, 50 hengget. Mahu?

Kiah: *angguk lelaju*




So, tersebutlah al-kisahnya tudung bawal kembali menjadi howt di UMP. kat luar sana, dah merebak dah. kat UMP jeh ni baru nak jadi trend. bai bai selendang a.k.a shawl. :P

eh, tapi tudung bawal ni boleh buat jadi shawl. nak tengok contoh? sila lawat blog Nisa Kay. Cenggitu lah gayanya. :P

p/s: yer, tudung bawal. tunggu kedatangan aku. sem depan aku rembat kau. siaplah kau. ngeh3.
p/s lagi : eh, aku bukan penjual tudung bawal ni. agagaggaa~

You Might Also Like

30 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. tau takpe..sy pon dah suka pakai tudung bawal skrg ni :)

    ReplyDelete
  2. tudung bawal sudah kembali mendominasi..oyeah! :S

    ReplyDelete
  3. ko rasa 'AU' suka pakai tak? hahaha

    ReplyDelete
  4. terujanya..x sabar nak dpt gaji ni~ ;p

    ReplyDelete
  5. Tudung bawal sentiasa di hatiku...kehkeh

    ReplyDelete
  6. dulu skrg tudung bawal tetap di hati..kihkih..rasa seronok je tudung bawal muncul balik,so,pemakai tegar tudung bawal leh la pkai fesyen baru murah2.. :)

    ReplyDelete
  7. fifi dari sekolah rendah lagi suka pakai tudung bawal je....hehe

    ReplyDelete
  8. @~SaL IjOu~ alang2 tuh, belanja syaz sekali ek? :)

    ReplyDelete
  9. tak ambil port sgt pasal ni...trend skrg ni mcm2...haha~

    ReplyDelete
  10. style tudung baru mmg senang nak market dikalangan pelajar ipta.

    ReplyDelete
  11. murahnya.... tiba2 rasa ketinggalan bab2 tudung ni. hee....

    ReplyDelete
  12. mati mati aku ingat ko yang jual tudung. hahahahha..

    kembali menyerang pasaran.ko buat la tutorial tudung bawal jadi shawl ni.
    buat la buat la

    ReplyDelete
  13. okay lah,taknak komen gitu,sat g ada yg bengkek,hahaha..... ai tak pakai tudung bawal,ai pakai tudung ikan kembung,krohhhh :P

    ReplyDelete
  14. onie spam komen. jom gigit diaaaaaa..

    ReplyDelete
  15. mmg bermusim betul org dok btudung ni kan

    trend lama up balik, besa la tu

    ReplyDelete
  16. ye la.. baru2 ni member aku pun cakap, tudung bawal yang kaler striking2 skg mendapat pemintaaan tinggi dari aweks2.. ..

    chop, tudung bawal ni yang jual kat kelantan tu kan?

    ReplyDelete
  17. ce teke, same ke corak tudung bawal denga ikan bawal. ha kan dah merapu aku komeng ni. mana syaz ni. bizi ek.

    ReplyDelete
  18. sy mmg penggemar tudung bwl dr dulu kini selamanya...haha

    ReplyDelete
  19. ni je ker kaler?? postage untuk 10 helai brape yunk???

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook