Lagu ni buat aku angau!

Wednesday, January 18, 2012


heyo semuaaa!
aku tahu korang mesti dah dengar lagu ni kan?
aku tak kira, aku nak share jugak.
sebab aku rasa lagu ni ohsem,
dan tepat kena kat aku. 

lirik, melodi nya sangat simple dan ala-ala retro gitu.
homai. sedap gilaa. 

Yuna - Terukir di Bintang 



...


Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu 
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu 
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba 
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia 


Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…



Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu.



...





DOWNLOAD MP3 TERUKIR DI BINTANG



p/s: lagu ini saya tujukan kepada sesiapa yang berkenaan dan mendapat tempat dalam hati saya. 
YES idiot, you! ;)


You Might Also Like

3 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. Yuna awesome! cantiklah yuna dalam gambar tu. :)

    ReplyDelete
  2. Lagu ni mmg best.dgr bekali kali dlm sehari.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook