#20 Edisi Not So WordlessWednesday - Jangan disangka...

Wednesday, December 28, 2011


Jangan disangka tong sampah itu adalah tong sampah jika di makmal kimia.

kenapa...?

okay.

ini nampak macam tong sampah yang normal kan?



tapi, lihat isi didalamnya...
-
-
-
-
-
-
-
-
-


macamana pisang goreng boleh tersesat dalam tu?

itu makluman semua,
dalam 'tong sampah' tu, ada bahan kimia yang tak digunakan.
bau dia tak usah cakaplah.
TENGIK.

kawan aku mati2 ingat itu tong sampah tuk bahan kering, rupanya, takk punn.

dah campak dalam tu, baru dia tersedar. 
hahahaha.
kitaorang gelak bagai nak rak time tu.

tu lah, main campak jeh, tak tengok bebetul.

peringatan yer bagi semua.

^____^





You Might Also Like

2 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. tong yang kosong jangan dijangka tiada pisang? lol

    ReplyDelete
  2. ada yg curi mkn kot kat citu

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook