I just want a baby.

Monday, November 07, 2011


*kredit to Redzuan Azis and Pixelated Dream*

Nak baby boleh?
boleh lah.. boleh lahh.
nak jaga, nak main-main, nak bagi makan. nak mandikan.
please, please, please.

haishh. maaflah. hari raya haji ni aku main dengan budak kecik jeh. ada tu, masa kat korban, aku main tegur jeh. comel kot! rawrr. jadi geram betul. even budak tuh jual mahal dengan aku. dah lama-lama dah ngam. siap suruh aku beli aiskrim lagi. -.-'

haaa, ini lah budak yang aku main-main masa dekat korban tadi.
tembam kann?
rawrrrrr!


aku tiada adik beradik lain. so, aku dah lama hidup sendiri. pernah jugak nak berangan ada adik sendiri. tapi, bila fikir balik, baik aku hidup sendiri. dont ask me why. ;)

so, kena tunggu aku kahwin dulu ar. baru berangan nak ada anak bebanyakk! kehkehkeh. 

itu sahaja. till next time, Insya-Allah. ;)

You Might Also Like

7 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. nk baby?
    kena kawin la...hehehehe=P

    ReplyDelete
  2. huhu jgn brhenti berusaha ;)

    ReplyDelete
  3. nak jadi adik lu boleh..? hihiih..=p
    salam aidiladha.

    ReplyDelete
  4. hehe. nak baby kene kawen dulu.

    ReplyDelete
  5. Awwww.
    So sweet.
    Orang kata, kalau seseorang tu suka kanak-kanak, means dia tu memiliki sifat penyayang.
    Orang la kata, bukan I yang kata.

    :P

    ReplyDelete
  6. jangan sedih2 okey. one day u will have ur own baby. :)

    ReplyDelete
  7. semoga cepat kawen.. e'eh.. hehehe...
    salam aidiladha gak~.. ^__^

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook