Selamat Hari Raya 1432H!

Tuesday, August 30, 2011


Assalamualaikum.

*kesalahan tatabahasa, daripada*

Selamat Hari Raya.
Maafkan aku kalau ada buat silap keh, sepanjang aku berblogging or bertwitter or berfacebook.
simple jeh kad ni. aku sungguh tak reti nak guna photoshop. ini pun gabungan photoshop dan photoscape.
just admit it, its BURUK. haha. tak apalah, yang penting ini datang dari hati.
yang buruk datang dari aku, yang baik sempurna semua datang dari ALLAH.

kepada sesiapa yang terpaksa beraya di perantauan, contohnya, Abam panda, aku ucapkan,
sabar ek wei. alah, macam tak biasa pulak kan? kad raya, tahun depan aku kirim kat kau okay!

*will be away for err, not sure. sampai hari raya ketiga kot*

^_____^


You Might Also Like

6 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. selamat Hari Raya dan Salam kemerdekaan Syaz! :)

    ReplyDelete
  2. hehe..syaz..selamat hari raya tau..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya,slm aidilfitri...;)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya maaf zahir batin syaz..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook