#8 Wordless Wednesday!

Wednesday, July 13, 2011


#8


More info: Wordless Wednesday

#kbai




You Might Also Like

33 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. owh bahaye bahaye~
    don't try this at home~
    hee~

    ReplyDelete
  2. perghhh mmg xsayang nyawa anak lgsg! huhuhu.. :)

    ReplyDelete
  3. tapi hari aku ambil anakku mcm tu la
    cuma anak2 ku pakai topi keledar weh

    ReplyDelete
  4. walau apapun yang terjadi jangan lupa untuk memakai topi keledar sewaktu berada di jalan raya :-)

    Wordless Wednesday #6

    ReplyDelete
  5. yg blakang mmg kena pegang kuat2 lah..kalau tak boleh je tercicir nanti-.-

    ReplyDelete
  6. bahaya ni,klu brek tetibe yg blkg cnfrm terjatuh..

    ReplyDelete
  7. wah bahaya nie... boleh jatuh nnti... ( WW #2 )

    ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

    ReplyDelete
  8. bahaya naik moto 3 orng..

    ReplyDelete
  9. kasih bapa ohhhh....

    dicemuh bagai,lain la org kaya,boleh la nak bawak anak pegi skola sekali harung dengan keta besarr..

    dah motor je dia ada,sape tahu...xkan nak ulang alk plak kan..

    ok aku emo..kbai ^^

    ReplyDelete
  10. kalau kat kampung2 memang mcm ni
    kengkadang sampai 5 orang
    tapi kalau bwk area kampung je xpe
    sebab kereta xbanyak
    lagipun org x mampu nak beli kereta

    xpe, bila tgk gmbr ni rse bersyukur nikmat allah bagi :)

    ReplyDelete
  11. Bagi anak - anak pakai helmet tu bagus dah. tapi lebih muatan la pulak..

    ReplyDelete
  12. nak tinggal pesan kat pakcik tu boleh?

    nak cakap nnt klu anak mati jgn menangis.

    ReplyDelete
  13. ni baru 3, ade aritu aku jumpe 5 org skali naik moto. cool tp bahaya. haha!

    Wordless Wednesday #6

    ReplyDelete
  14. bahaya nya..macam nak jatuh je budak tu

    ReplyDelete
  15. terpaksala kadang2 tu...doakan la pakcik tu murah rezeki bole beli kete...

    ReplyDelete
  16. that was soooo dangerous hokeyyy . ohhmy . :\

    ReplyDelete
  17. ngeri nya klu tgk..lagi2 klu kat jln2 besar..bahaya..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook