wow, MV yang sangat TETTTTT!

Friday, June 03, 2011


taraaaaaa... video dari Prema Yin (sumpah aku tak kenal) bertajuk Marilah Menari di bawah pokok durian. arahan, Gambit Saifullah. ishhh3. peringatan yer. budak-budak bawah 18 tahun, tak boleh tengokkk! ni klip video dah macam video seks Anwar Ibrahim taww cuma versi berwarna! haha. yang paling sedih, pelakon lelaki dia Shah Jasle, ala, yang berlakon cerita Asmara tuhh!. wuwuwuwuuwuwu~ 
tak kena tapis ke klip ni? grrr


oopsss. aku baru bace, Gambit carut bloggers Malaysia. oh deemmm..
nak tahu, KLIK LINK ni.

source: Cik Yaya

You Might Also Like

16 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. hehe..apik dok tengok lagi..xleh layan la guna tenet ump ni..hahah

    ReplyDelete
  2. hahaha marilah menari di bawah pokok durian!
    menari sampai kena timpa buah durian la jwbnye! :P

    ReplyDelete
  3. @apik pehe lau tngok kat ump, mmg dia block!

    ReplyDelete
  4. @Shahrul Izwan kalau terjatuh buah durian, padan mukaaa! ahha

    ReplyDelete
  5. ni 18 sx ni!
    syazana da lebih 18 belumm ni?
    hahha

    ReplyDelete
  6. ha, ni dah terlampau maju sgt ni, matlamat mhalalkan cara dah ni...

    seksa mata eh tgk...

    ReplyDelete
  7. uukkksss, video tak boleh tgk. hha. maybe line ternet hang siapa prema yin tuu?

    ReplyDelete
  8. buruk bebenor mv tu..memalukan sgguh psl kebanykan yg terbabit adlh melayu kecuali prima tu jek..

    ReplyDelete
  9. @zOeY zAu YaH baru tahu yang prema tuh bukan melayu. -.-'

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook