Stail ni dah lama lah bai!

Saturday, June 18, 2011


Semalam, dapat mesej dari 017-399****

dia : Hai.
aku: Sapa ni?
dia : Saya akmal, awak zana kan?
aku : Yerr.. mana awak dapat nombor ni? Siapa awak?
dia : Nombor awak memang dah lama simpan dalam hp saya. saya pun tak tahu camner nombor awak boleh ada dalam hp saya.
aku : oh.. yekehh? okay.
dia : awak tengah buat apa? boleh kenal tak?
aku : *no reply*
dia : awakk??

lepas tuh, dia misscall banyak kali, sampai dia senyap.


ishh. stail gini nak ngorat dah lama lah bai. ce stail baru lak. 
same excuses bila tanya mana dapat nombor.
dah banyak kali terkono. 
-.-'

LAMEEE!

#kbai

psst: siapa nak kenal dengan mamat ni, pm aku okay! ^^

You Might Also Like

16 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. wahh kene ngorat! :P

    tp serious la! nak ngorat jumpa face to face la.. ni kenal pun x! tibe2 msg awak kan? xrasa cam kena kacau ngan psycho ke? haha :D

    ReplyDelete
  2. @Shahrul Izwan haha. agaklahhh. tu yang maleh nak layannn. cara ni dah lamaaaa sangat. huh! bukan pyscho jeh, kalau gila seks? ishh. xmooo!

    ReplyDelete
  3. hee~
    sekarang nie macam2 care org pakai...
    tp care lame jugak yg selalu mengena~
    tue dorg guna jugak tue~
    hee~

    ReplyDelete
  4. hhahah terbaik lah jual mahal :) bagus. tayah lyn sgt kan

    ReplyDelete
  5. ahaha sangat lame. :D

    sian orang tu. hehe

    ReplyDelete
  6. @EZAN IDMA tahu xpe. buang kedit jeh. ekekekkeke

    ReplyDelete
  7. @anishmemang kannn? gila lame. hehe

    ReplyDelete
  8. hahaha serius lame....

    guna taktik baru aaaa plak kan...mesti budak2 baru dpat fon nye kje haha

    ReplyDelete
  9. salam syazana =) saye singgah sini :D
    jeng jeng jeng, syazana kene ngurat :D awheee =)

    ReplyDelete
  10. @Nur Najwa salam najwa. tengs sbb singgah. hehe. kena ngorat? malu saya. *wink*

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook