Sepuluh tahun mempertahankan cinta. korang ingat senang?

Monday, May 23, 2011

Kalau korang lah kan, sanggup tak nak berkaple selama 10 tahun? sanggup? haaa, aku tabik spring betul kat Ayong aku sorang nie. dah sepuluh tahun berkaple wei. sumpah. tak tipu. ini perkara betul-betul. bukan main-main. Ain dan Zaid sudah mula bercinta sejak berumur 16 tahun. masa form 4. tahun nie, cukup 10 tahun dorang bercinta. 

Bagi aku, kalau nak kekalkan kebahagiaan, setiap pasangan tuh kena ada sejuk dan panas. tak sesuai sangat kalau dua-dua panas atau sejuk. susah nak bercinta. Ayong nie, panas sikit. Abg Zaid, sejuk. haha. yelahh. bila aku stay rumah Ayong, dorang asyik gaduh jeh. tapi, gaduh-gaduh manja. Kakyong jangan marah ekh. haha.

Sya doakan korang nie kekal sehingga akhir hayat. dapat anak-anak yang comel-comel. Makteh tu dah teringin nak ada cucu tuuu.... kehkehkeh. sayang korangg! muahhhxxxx!

 20 Mei 2011

 21 Mei 2011

 22 Mei 2011

#kbai

You Might Also Like

2 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. alhamdulillah ! hee. semoga jodoh mereka berkekalan hingga akhir hayat !


    and, harapnya jodoh i dgn boyfie mcm dorang jugak, ke jinjang pelamin. heee ! :D

    ReplyDelete
  2. alhamdulillaahhhh selamat semuanya

    boleh jadi idola ni. kak kila dah 8 tahun.genap 10 thn kawen lah :P

    ekeekek. ye betul tu.kena ada panas dan sejuk

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook