Selamat Hari Mama!

Sunday, May 08, 2011


Mama,
adik selalu susahkan mama kan?
dah lah degil yang amat,
agak pemalas.
mama jeh yang sanggup layan perangai anak mu seorang ni.

sekarang mama dah pencen.
so, mama duduk rumah diam-diam taw.
mama tuh dah lah tak sihat.
risau adik taw.
mama kan dah pencen,
nanti adik jadi gemuk lagi sebab hari-hari mama masak sedap-sedap.
haishh. no gooood.
haha.

so, mama, adik nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.
adik janji adik akan jadi anak yang baik, dengar kata. 
im trying to improve myself, so help me.
adik sayanggggggggg sangat kat mama!
takde sapa boleh nafikan benda tuh.

happy-happy always! dont worry too much about me. i can take care of myself.


eh, lupa. video terbaru dar Mat Luthfi



psst: fuyoooo. gua dah apdate. tepuk tangan wahai rakyat jelata ku sekalian. 
wee~

You Might Also Like

5 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. fuh dlm ni kna mntak ampun gak syaa...
    curi2 bwk keta kat ump =)
    mntak kat mama ko kata nk bwk keta sbb adek dh pro tempat kat kuantan ^^

    ReplyDelete
  2. yeah!! akhirnya syaz update gak blog dia.. selmat hari ibu syaz..oppss selamat hari bakal ibu untuk kau..he3

    ReplyDelete
  3. selamat hari ibu juga syaz..haha lama juga ko xupdatekan..lala btw, selamat menjadi anak yg solehah..amin44x

    ReplyDelete
  4. makkk..apik mintak ampon yer...eh..mak cik

    ReplyDelete
  5. ucap selamat hari ibu pada ur mum ya? :)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook