pergi Tioman pakai pakej keh?

Thursday, March 03, 2011


Salam. semalam ade lah beberapa orang tanya aku pasal ENTRY lepas. selalunya dorang terjah kat chatbox dan ruangan komen. hehe.

dorang tanya pergi Tioman pakai pakej keh idak?

Well, macam nie. trip ni under exponcovo UMP tahun lepas. kira trip nie sebagai menghargai kerja-kerja student UMP lahh. aku hanya bayar RM50 sahaja. harga asal RM250. but, expoconvo UMP tanggung RM200 sahaja. murah kan? sebab tu aku pergi even aku sorang jeh yang wakil bagi bahagian aku. kawan boleh dicari yedak? nasib baik, aku dapat jumpe kawan yang sekepala dengan aku. dapatlah kawan peneman tidur. tak nak aku jadi lone ranger. tak bestttt! haha.

aku tengok flyers dia. yang aku pergi nie nama resort dia Damai Tanjung Resort tak silap aku. kat kampung Genting. aku tengok, harga dia RM350++ untuk 3 hari dua malam. ade tempat penginapan, sarapan, lunch, BBQ night, dan snorkeling. nie aku ingat-ingat lupa sikit. tapi, lebih kurang macam tuh lah harganya. but, aku tak tahu sama ada nie untuk seorang atau tidak. aku rasa untuk seorang rasanya. 

okayylahh. itu sahaja. persoalan nie. hehe. mesti ramai berangan nak honeymoon kat Tioman kan? hehe.
tempat dia best okay. takyah korang nak pergi luar negara. dalam negara pun tak habes jelajah lagi. hehe.
dalam negara, harganya lebih murahhhhh taww!
;)


You Might Also Like

3 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. bestnyeee... g tiOman.. huhu.. x kesampaian ag..

    ReplyDelete
  2. org luar nk pergi via UMP boleh tak?
    dpt RM200 gak tak?
    hak2

    ReplyDelete
  3. booking ntuk gua syaz! booking!

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook