semuanya serba tak kena.

Thursday, January 13, 2011

uhuk3. hachhhooooommm.  haishhh. dah pakej lengkap dah nie. dua hari yang lepas memang badan sangat lemah. asyik terbaring jeh. itu pun nasib baik ade kawan yang sanggup belikan makanan untuk aku. terima kasih kawan. mula-mula aku batuk. batuk yang sangat perit. kemudian demam datang. pergilah klinik yang pada asalnya dekat but bagi aku, terasa jauhnya. doktor kata aku suhu demam aku sangat tinggi. so, doktor bagi aku mc sehari. semalam. harinie, nak tak nak, kena pergi jugaklah kelas. dengan tutor yang tak bersentuh langsung. haishh. redha je nie.


pagi tadi mak aku kol, tanya bagaimana keadaan aku. sumpah aku nanges. sebab nya, pertama, memang badan aku rasa lemah sangat, kepala rasa berat, kedua, aku tak dapat balik sepupu aku kahwin minggu nie. dem betul. tak de transport. plus, mak aku ade belikan aku baju baru warne ungu. ishh3. ruginyaaaaa. 

nak makan apa lagi. semuanya TASTELESS. tak de rasa. lapar tu memang lapar. bila sampai ke tekak, langsung tak de rasa pape. sadis kan? semalam selesema baru datang. hailaaa. nasib-nasib. nak menaip nie pun larat tak larat jeh nie.

maaf lah kat semua kalau aku tak sempat singgah blog korang. keadaan aku tak mengizinkan lah. takpe. weekend nie aku terjah sekor-sekor sorang-sorang ekh! okaylah. ade banyak kerja menanti ku. jaga diri koranggg! salam.

You Might Also Like

9 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. kesiannya sis..

    take caree yahh!!! mkn ubat insyallah cepat sembuh..

    ReplyDelete
  2. okey semoga kau cepat sembuhh =)

    ReplyDelete
  3. biasalah tuuuu org xsihat...mmg cmtu
    get well soon :)

    ReplyDelete
  4. wah,ramainye yg demam awal2 taun nih...hu3
    smoga kamoo cepat sembuh ye. ^_^

    ReplyDelete
  5. cepat baik wahai syazana

    ReplyDelete
  6. ko da sehat ke blom neh ? ;)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook