Baby Bracelet yang sangat COMEL!

Wednesday, January 26, 2011

yuhuuu. hari nie kan aku dapat satu parcel dari kawan blogger aku, 

Eny nie aku pernah jumpe kat gathering blogger. dua kali aku jumpe minah nie. memang baik lah. dan dia ada buat satu perniagaan iaitu menjual baby bracelet. alaaa, bracelet yang comel-comel tuh. ade banyak buah yang comel. aku pun tak tahu nak panggil apa benda-benda yang comel nie. HAHA. mula-mula kan, aku tak berminat pun. but, since dye tag gambar gelang tuh kat muka buku, terus terpikat doe. dengan rumate aku sekali tersangkut. harga dye pun murah. satu buah tuh dalam harga RM3-RM4. aku punyer dalam RM20 sebab aku ambil banyak. korang boleh pilih nak buah apa. sumpah comel!




seeee, comel kan kan kan?

nak tengok aku dan rumate aku punyer?



berminat tak?
si eny nie jual handmade craft.
korang boleh customize sendiri gelang korang. 
nak tahu lebih details, boleh ke sini yer.

psst: kakak eny, tengss yerrr. adik sukeeeee sangat. 
takde lak gambar aku pakai.
malas nak amek.
menaip pun pakai gelang nie.
semangat betul.
;)

You Might Also Like

14 DOA SCHA DAPAT ANAK

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook