Segmen Azam Tahun Baru

Friday, December 31, 2010


nie untuk ahli Geng Blog Pink yer.! aku edit dari entry sebelum niee. segmen ini ditaja pleh cik diba yang comel lotey! hehe.

yuhuuu. tup-tup, 2010 dah nak hampir habes. ade lagi berapa jam minit dan saat jeh yg tinggal nie kan? banyak betul coretan pahit dan manis sepanjang 2010 nie. nak cerita semua, konpem esok takkan habes. esok bermulalah buku baru untuk aku. aku taknak nak ulang kesilapan yang sama berulang kali. cukup lah sekali je. itu pun sudah cukup tuk menyedarkan aku.

Azam baru Nur Syazana Md Nazri


- dapat 3.5 above dalam final exam sem kedua. sebab dah bet ngan kawan -
- taknak leka lagi men facebook and blog. luangkan masa 2 jam setiap hari tuk fb dan blog -
- nak jadi anak yang baik. takmo degil2 lagi -
- nak kekalkan hubungan yang baru terbina nie -
- diet? haha. tetttt -
- cukupkan solat 5 waktu, buat amalan sunat, baca Al-quran -


nak tag sapa ekh?

Semua dak Geng Blog Pink!
kahhhh3.

kepada korang, aku ucapkan Selamat Tahun Baru 2011. semoga apa korang azamkan tahun depan, akan tercapai. Amin. berubah ke arah yang lebih baik or jahat? lu pikirlah sendiri yerr!
tata olllzzzz!
wee~

You Might Also Like

8 DOA SCHA DAPAT ANAK

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook