apa kes?

Thursday, November 25, 2010

bukak paper metro.

'Isteri mengandung mati dikelar suami'. errk?. 
next page.
'Dibelasah oleh abang ipar sebab gaduh nak tukar siaran tv'.  adoiyai.

kawan aku berkata, 'tak boleh blah. dorang nie sakit mental ke hape? lately ni banyak betul kes pasal panas baran.

aku diam jelah. dalam hati takut gila. macammana lah aku kahwin nanti. sampai si suami pun sanggup kelar isteri yang sedang sarat mengandung! padahal dah kahwin 5 tahun lak tuh. huwaaa. takut!
Ya Allah, temukanlah aku dengan lelaki yang penyabar. Amin.


siapa yang bakal menyarungkan cincin di jari manisku? aku berdoa semoga dia akan menjadi yang pertama dan terakhir dalam hidupku. Amin.

You Might Also Like

13 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. amin....
    mudah-mudahan.... :)

    ReplyDelete
  2. tukar siaran pon bole jadi isu ke?
    adoiyai!

    ReplyDelete
  3. kamarul; amin. tengss awak. hehe

    ReplyDelete
  4. tia; agaklah kan? sewel agaknya. hehe

    ReplyDelete
  5. spesis balrog terlebih makan daging cicak mungkin ... ehkekekkee


    rilex2, doa bnyak ..

    ReplyDelete
  6. manusia sekarang...sngt la menakutkan...

    Amim.....sama2 lah berdoa moga kita2 semua dilindungi dr lelaki2 gila mcm tu...

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    CIVIC-MINDED

    ReplyDelete
  7. frodo; mungkin. hehe. xnka jmpe species tuh wei. doakan aku. hehe

    ReplyDelete
  8. amin. berjaga2 selalu ye, mcm2 bole jadi

    ReplyDelete
  9. hamzah; gua musykil part tuh. miahaha

    ReplyDelete
  10. dayah; amin. tengs dayah. hehe

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook