Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin?

Wednesday, September 08, 2010

psst; nie STICKY entry okayy. SCROLL DOWN!


Salam semua. sekarang ni aku tengah bertungkus-lumus nak kemaskan rumah. langsir, kemaskan stor etc.
Sementara mak aku keluar nie, aku nak curi masa sket nak tulis entry. Aku takut tak sempat nak mintak maaf jeh kat korang sebab petang nie aku akan berangkat ke kampung. hehe.

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin.
Aku mintak maaf kat korang kalau ade
tersalah cakap
tersalah tulis
tersinggungkan perasaan korang
terguna duit korang
terpinjam barang-barang korang
dan TER yang banyak lagi.

Maafkan aku yer. Aku nie kekadang tak sedar apa yang aku buat menyinggung perasaan korang. Aku tahu masa bulan puasa nie, banyak betul masalah yang aku dapat. gaduh sana, perang sini. hehe. 
Kepada rakan-rakan GengBlogger, mintak maaf yer dari hujung rambut sampai hujung kaki. ececehh.


tata. wee~

psst: check out my novel. haha. TEST-test jeh nie. 
click SINI ekh.


You Might Also Like

5 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. selmt hri raya jugak yeee;P

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya gak.. =)

    ReplyDelete
  3. salam . syaz , selamat hari raya . maaf zahir dan batin ya . selamat menulis
    *merindukan tinta sendiri . tetapi hilang tah kemana . bayangan nya dah hilang di makan cahaya :(

    ReplyDelete
  4. selamat haru raye fida.
    lau ade semangat nak menulis, teruskan lah fida. syaz nie setakat mencuba sahaja. idea sekarang masih kurang. huhu.

    kalau ade, truskan ekh fida sygs.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook