Personaliti Mengikut Wangian. check it out!

Wednesday, June 16, 2010

MINYAK WANGI YANG BAUNYA

Buah-buahan
~ seorang yang suka makan buah-buahan, lebih-lebih lagi musim buah-buahan

Bunga segar
~ seorang yang mempersona, suka atau tergedik-gedik sebab bunga suka melambai-lambai apabila ditiup angin. Orang yang memakai bauan bunga juga suka melambai-lambai ke arah lelaki atau perempuan yang diminati

Minyak attar
~ seorang yang alim, suka ke masjid atau surau

Bedak bayi
~ meanggap dirinya masih bayi lagi walaupun dia dah besar panjang dan nak orang layan dia macam bayi

Tak ada bau
~ bermakna yang ada hanya bau ketiak. tak mampu beli minyak wangilah tuh. hehe

mana satukah anda? bak kata nabil; Lu pikirlah sendri!

pakcik google


psst:: sumber Ujang

You Might Also Like

16 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. dulu gua pkai minyak attar tp skang gua pkai bdak bayi lak..gedik x gua? wakaka

    ReplyDelete
  2. haha. lu memang gedik akmal. wee~

    ReplyDelete
  3. adeii.. haha... rajin buat benda ni ek? [aii tak gedikkss macam adekk.. wakaka...]

    ReplyDelete
  4. kak hanis; rajinlah. xde bnda nk buat. hehe

    ReplyDelete
  5. hahahhaha!! lawak lah :) akak suka bau buah :)

    ReplyDelete
  6. kak ieda; syaz pon suke bau buah.

    ReplyDelete
  7. adeyhhh! hahaha. lawak ain bace :P tp kan ain suke bau minyak wangi far away. tuh dalam katogeri mane ekk ? xD

    ReplyDelete
  8. Saya suka bau bayi awww ;)

    ReplyDelete
  9. @gades ain;

    far away? tak pernah dngar pun. hehe

    ReplyDelete
  10. @ white girl

    samelah. tenang jeh baunya. wee~

    ReplyDelete
  11. errrk......
    yg cm bau bunge taik ayam xde??
    huhuhuh~

    ReplyDelete
  12. sye lak gne minyak kapak je skang...hehehe

    ReplyDelete
  13. @ mangkok chenta

    bau bunga taik ayam tengah dlm proses kajian. hehe

    ReplyDelete
  14. @ mrcrazee

    minyak kapak? 2 in 1 tuh? smbil bau minyak angin, bole ubat pening pale. hehe

    ReplyDelete
  15. gwa bau lelaki
    cmne eyk?
    gyahahahaahah~

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook