Lelaki di mata Perempuan tutttt!

Saturday, June 26, 2010

 *aww sumpah smart*


Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam
pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg
diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero
filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang
diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan
tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok
saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus... penuh
kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus
menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya
tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya
ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas
perempuan akan cakap: ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang
begitu....

psst: ada ke pempuan camnie? meh sini aku lepuk sket! dush-dush!

You Might Also Like

16 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. HAHAHA . KEJAM SEYHHH. :D

    last dtg lepak blog syaz :( jmp lg nnt dear ! :)

    ReplyDelete
  2. KAHKAH. bukankah perempuan itu syaz? lalalalalarikkkkkkkkkk!

    ReplyDelete
  3. fieda; i'll be missing youu!

    eciz; shadap youuu! ahaha

    ReplyDelete
  4. kesian kat laki tak hensem tu..

    ReplyDelete
  5. i'll be missing u too!
    good luck syg !! :)

    ReplyDelete
  6. fieda;

    imysdm. huhu. gud luck too!

    ReplyDelete
  7. jom syg lepuk pmpn mcm nie sesame.! hape laa. nak yg ensem ajehh. lelai pon same, nak yg dahi licin ajehh. pangg sekali kat kepala mereka. hahahaha

    ReplyDelete
  8. haha. ayien, jom lempang skali. laki n pempuan. same jehh. hehe

    ReplyDelete
  9. hahah mmg kejam...i pown ada post entry nie...tapi dah lama nyer... :P


    Entry terkini : Makan di tepi Pantai

    ReplyDelete
  10. haha. qiefly, ykehh? terjumpa benda nie kat blog sape ntah. haha. mcm best lakk. hehe. wee~

    ReplyDelete
  11. perempuan selalu gitu kan..
    nasib sy ni hensem...hahahaha

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum, apa yang ditulis oleh saudari amat benar itulah dia perempuan yang pandang lelaki pada satu sudut begitu jugak lelaki memandang perempuan kerana hawa nafsu :)..

    ReplyDelete
  13. ayie; waalaikumsalam. terima kasih saudara. saya skong seratus peratus. laki dn pompuan same jeh. yg beza hati atau niat. huhu

    ReplyDelete
  14. dhiyaa; nana memang lawak. haha

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook