Rainbow. wee~

Monday, May 17, 2010


nampak tak pelangi tu? gambar ni ditangkap masa waktu senja kat kampung saya. tapi, dah tak terang sangatlah. mula-mula ada dua tapi makin lama makin hilang. tak sempat nak ambil gambar sebab kagum dengan ciptaan Allah. macam jakun pon ade. tahu tak jakun tu ape? bukan suku jakun taw. tapi, jakun tu didefinisikan sebagai orang yang tak pernah tengok something yang dia tak pernah nampak. macam saya lah. padahal dah tengok banyak kali pelangi tu. hehe.
siapa yang tak tahu kejadian pelangi, sila-silalah bukak balik buku sains darjah 4 yer. wee~

You Might Also Like

6 DOA SCHA DAPAT KAHWIN

  1. indahnya pelangi ciptaan Dia kan~

    ReplyDelete
  2. suka tengok pelang sebab cantik! dapat tgk aiskrim padelpop pelangi pon jadi la...huhuhu! :)

    ReplyDelete
  3. pelangi itu indah kan.. hehehe
    saya suke.. tapi saya suke bintang.. hahaha tibe2 je kan.. hahaahahahahaha

    ReplyDelete
  4. haha.
    xpew2. termasuk jugak kan.
    wee~

    ReplyDelete
  5. buku sains darjah 4 dh ilang :P

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat KAHWIN dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook