eksperimen C.I.N.T.A

Wednesday, May 12, 2010


situasi: diberi satu keadaan dimana anda menyukai seseorang. anda gembira bersamanya, si dia pandai mengambil hati anda, si dia selalu buat lawak bodoh sampai anda ketawa terbahak2, si dia pandai memujuk, si dia cakap dia sayang anda dan sampai sekarang tiada declare antara korang. si dia tidak pernah berbicara tentang cinta. tetapi, dia cakap dia SAYANG n SUKA kan anda. anda pun menyayangi dan menyukai dye, membuat anda angau selalu dan bla bla bla. tapi, sampai satu tahap anda tidak tertahan lagi nak tahu sama ada si dia menganggap anda sebagai kawan rapat ataupun lebih dari seorang kawan. di sini, saya nak membuat sedikit uji kaji.

hypotesis; the more u hope, the more u down

variables;
manipulated: hati dan perasaan anda dan si dia
constant: status anda dan si dia
responding: perasaan si dia

result; si dia hanya menganggap anda sebagai kawan. ala2, teman tapi mesra gitu. ade perasaan sayang, tapi tidak sepenuhnya. si dia menyukai orang lain tapi tak terucap. si dia selesa berkawan dengan anda.

conclusion; jangan terlalu berharap

psst; peringatan kepada perempuan utamanya, jangan terlalu berharap, biar dia datang sendiri. itu lebih MANIS seperti madu lebah kampung.

You Might Also Like

7 DOA SCHA DAPAT ANAK

  1. hahaha.
    dah ade banyak pengalaman.
    kawan2, sya sendiri. hehehe

    ReplyDelete
  2. yes abg epul setuju...
    jgn berharap sgt yew..
    sikit2 sudah...
    haran tinggal HARAPAN jew nnt..:P

    ReplyDelete
  3. yes abg epul setuju...
    jgn berharap sgt yew..
    sikit2 sudah...
    haran tinggal HARAPAN jew nnt..:P

    ReplyDelete
  4. abg epul.
    oke2.
    dah lekat dlam ingatan kuat2. hehehe

    ReplyDelete
  5. uiks..pembolehubah yg dimanipulasikan kat sini hati dan perasaan. torai main tarik tali.
    tapi yg constant tu patutnye status. xde ape yg berubah. still as friend. rite. hehe..

    ReplyDelete
  6. senir nizam.

    ykeh?
    terbalik ekh?

    tengss.
    wee~

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)

Contact Scha Nazri

Name

Email *

Message *

Like us on Facebook